BOVAG

CUSTOMER JOURNEY BROCHURES

Hoe koopt een consument een auto of een fiets? Via welke kanalen oriënteren ze zich? Hoe willen ze in de winkel of showroom benaderd worden? BOVAG liet de zogenaamde klantreis voor verschillende deelbranches onderzoeken. Communicatiebron vertaalde de onderzoeksresultaten naar makkelijk leesbare en aantrekkelijk uitziende brochures, zodat aangesloten ondernemers zelf aan de slag kunnen met de geboden tips en adviezen. Met als uiteindelijk doel: hun omzet verhogen.

 

Gedrukt, digitaal, ontwerp of tekst? Wat uw wensen ook zijn, wij zorgen ervoor dat u tevreden bent! Neem contact op met Communicatiebron via 024 – 20 20 024 of via ons contactformulier.

Dit wil ik ook
1VolledigeBreedte-687x500px-Hersteld
2Vierkant-480x480px-Hersteld
3Vierkant-480x480px-Hersteld
4BolledigeBreedte-687x500px-Hersteld
5VolledigeBreedte-687x500px-Hersteld
6Vierkant-480x480px-Hersteld
7Vierkant-480x480px-Hersteld
Naar overzicht

Follow us

Wil jij op de hoogte blijven van ons creatieve werk, wil je graag een kijkje achter de schermen of ben je op zoek naar inspiratie?
Volg ons op onze social media kanalen. We’ll keep you posted!