KNZB

Spiegeltje, spiegeltje

KNZB werkt samen met (zwem)verenigingen, zwemscholen en zwembaden aan een sportief en veilig zwemklimaat. Onderdeel van het eerder door ons ontwikkelde overkoepelende concept Code Blauw, is de campagne “Spiegeltje, spiegeltje aan de wand. Hoe gedraag ik me in het zwembad én langs de kant?” Communicatiebron bedacht dit campagneconcept met als insteek zwemmers en publiek bewust te maken van respectloos en onsportief gedrag door hen uit te dagen in de spiegel te kijken. De campagne bestaat uit een spiegelkaart, online banners, social media, een animatiefilm, roll-up banners, posters en een intern stappenplan.

Nieuwsgierig naar welke creatieve campagnes we voor u en uw organisatie kunnen bedenken? Neem contact op met Communicatiebron via 024 – 20 20 024 of via ons contactformulier.

Dit wil ik ook
KNZB Themabeeld campagne spiegeltje, spiegeltje
KNZB campagne: spiegeltje, spiegeltje flyer foliedruk
KNZB campagne spiegeltje, spiegeltje spiegelkaart
KNZB Code Blauw roll-up banners
CodeBlauw-Zwemsportief-poloroids
Naar overzicht

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van onze activiteiten en projecten? Meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief of volg ons via social media. Via onze Instagram-, Facebook- en Twitteraccounts krijgt u bovendien regelmatig een uniek kijkje achter
de schermen.

Onze labels

Met de labels Communicatiebron, Evenementenbron en Promotiebron zijn we actief op het gebied van communicatie, reclame, events en promotiemateriaal. Drie labels, één golf van energie. Ons creatieve en deskundige BRONteam staat te popelen om voor u aan de slag te gaan.