CWZ

Wervingscampagne Open Huis

Het CWZ is hét ziekenhuis voor de regio Nijmegen. Ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van de huidige vestiging, zette CWZ haar deuren open voor alle inwoners van de regio Nijmegen, familieleden van medewerkers en zorgpartners. Communicatiebron werd gevraagd een campagneplan te schrijven voor het werven van bezoekers. Ook mochten we de campagne uitwerken. Die bestond uit een combinatie van doeken en borden op het pand, slagboombordjes, posters, flyers, een abri-campagne, advertenties in regionale bladen, online banners en communicatie via social media. Met een fantastisch resultaat als gevolg: maar liefst 4.000 bezoekers!

Nieuwsgierig naar welke creatieve campagnes we voor u en uw organisatie kunnen bedenken? Neem contact op met Communicatiebron via 024 – 20 20 024 of via ons contactformulier.

Dit wil ik ook
CWZ themabeeld bezoek en beleef open huis
CWZ flyer wervingscampagne open huis
CWZ flyer wervingscampagne open huis
CWZ flyer wervingscampagne open huis routes
CWZ button wervingscampagne open huis
CWZ flyer wervingscampagne open huis quiz
CWZ programmaboekje open huis
CWZ advertentie wervingscampagne open huis
CWZ open huis gimmick markeerstift
Naar overzicht

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van onze activiteiten en projecten? Meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief of volg ons via social media. Via onze Instagram-, Facebook- en Twitteraccounts krijgt u bovendien regelmatig een uniek kijkje achter
de schermen.

Onze labels

Met de labels Communicatiebron, Evenementenbron en Promotiebron zijn we actief op het gebied van communicatie, reclame, events en promotiemateriaal. Drie labels, één golf van energie. Ons creatieve en deskundige BRONteam staat te popelen om voor u aan de slag te gaan.