CWZ

Concept en routeplan Open Huis

Voor het Open Huis van topklinisch ziekenhuis CWZ mocht Communicatiebron het creatieve concept bedenken. Dit resulteerde in een aansprekende campagnestijl en vier boeiende routes voor jong en oud: Spoed & Spanning, Expertise & Ervaring, Onderzoek & Ontdek, Vraag & Verwonder. Met behulp van opvallende en stijlvolle vloerstickers, plattegronden, bewegwijzeringsborden, banieren, ballonnenbogen,  programmaboekjes en medewerkersbuttons vonden de 4.000 bezoekers hun weg. Een bijzonder geslaagde dag!

Wij creëren en organiseren evenementen op maat, volledig afgestemd op uw doelgroep. Bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op met Communicatiebron via 024 – 20 20 024 of via ons contactformulier.

Dit wil ik ook
CWZ bord startplein route open huis
CWZ bewegwijzering routes open huis
CWZ open huis roll-up banner quiz
Blauwe route-480x480px
CWZ reclamebord wervingscampagne open huis
CWZ open huis rode route
CWZ abri aankondiging open huis
Naar overzicht

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van onze activiteiten en projecten? Meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief of volg ons via social media. Via onze Instagram-, Facebook- en Twitteraccounts krijgt u bovendien regelmatig een uniek kijkje achter
de schermen.

Onze labels

Met de labels Communicatiebron, Evenementenbron en Promotiebron zijn we actief op het gebied van communicatie, reclame, events en promotiemateriaal. Drie labels, één golf van energie. Ons creatieve en deskundige BRONteam staat te popelen om voor u aan de slag te gaan.