INSTITUUT VOOR DUURZAME MOBILITEIT

NATUURLIJK PAK IK DE FIETS

In opdracht van het Instituut voor Duurzame Mobiliteit ontwikkelde Communicatiebron een landelijke campagne om Nederlanders te stimuleren vaker de fiets te pakken. Fietsen is groen, gezond en voordelig: Natúúrlijk pak ik de fiets! Fietsen naar het werk, naar de winkel en naar school. De campagne werd gelanceerd door Leontien van Moorsel. De fietsenwinkels hebben promotiemateriaal ontvangen: banieren, borden, displays en ansichtkaarten. De campagne werd met een frisse animatiefilm gelanceerd in de branche.

 

Nieuwsgierig naar welke creatieve campagnes we voor u en uw organisatie kunnen bedenken? Neem contact op met Communicatiebron via 024 – 20 20 024 of via ons contactformulier.

dit wil ik ook
Instituut voor Duurzame Mobiliteit - kaarten campagne: Natúúrlijk pak ik de fiets!
Instituut voor Duurzame Mobiliteit - campagne: Natúúrlijk pak ik de fiets!
Instituut voor Duurzame Mobiliteit - campagne: Natúúrlijk pak ik de fiets!
Naar overzicht

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van onze activiteiten en projecten? Meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief of volg ons via social media. Via onze Instagram-, Facebook- en Twitteraccounts krijgt u bovendien regelmatig een uniek kijkje achter
de schermen.

Onze labels

Met de labels Communicatiebron, Evenementenbron en Promotiebron zijn we actief op het gebied van communicatie, reclame, events en promotiemateriaal. Drie labels, één golf van energie. Ons creatieve en deskundige BRONteam staat te popelen om voor u aan de slag te gaan.