INSTITUUT VOOR DUURZAME MOBILITEIT

NATUURLIJK PAK IK DE FIETS

In opdracht van het Instituut voor Duurzame Mobiliteit ontwikkelde Communicatiebron een landelijke campagne om Nederlanders te stimuleren vaker de fiets te pakken. Fietsen is groen, gezond en voordelig: Natúúrlijk pak ik de fiets! Fietsen naar het werk, naar de winkel en naar school. De campagne werd gelanceerd door Leontien van Moorsel. De fietsenwinkels hebben promotiemateriaal ontvangen: banieren, borden, displays en ansichtkaarten. De campagne werd met een frisse animatiefilm gelanceerd in de branche.

Nieuwsgierig naar welke creatieve campagnes we voor u en uw organisatie kunnen bedenken? Neem contact op met Communicatiebron via 024 – 20 20 024 of via ons contactformulier.

dit wil ik ook
Instituut voor Duurzame Mobiliteit - kaarten campagne: Natúúrlijk pak ik de fiets!
Instituut voor Duurzame Mobiliteit - campagne: Natúúrlijk pak ik de fiets!
Instituut voor Duurzame Mobiliteit - campagne: Natúúrlijk pak ik de fiets!
Naar overzicht

Follow us

Wil jij op de hoogte blijven van ons creatieve werk, wil je graag een kijkje achter de schermen of ben je op zoek naar inspiratie?
Volg ons op onze social media kanalen. We’ll keep you posted!